Remārketings un retārgetings

Mājaslapas apmeklētāju atkārtota uzrunāšana ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā nepalaist garām reālu potenciālo klientu.

Esiet gatavi saņemt labāko piedāvājumu?

Remārketinga kampaņas

Būtu muļķīgi palaist garām potenciālos klientus, kas jau ir bijuši Tava uzņēmuma mājaslapā un iepazinušies ar tā piedāvājumu. Tieši tāpēc Tev noteikti ir jāizmanto plašās remārketinga vai retārgetinga iespējas jeb mājaslapas apmeklētāju atkārtota uzrunāšana.

Remārketinga kampaņa ļauj demonstrēt reklāmas gan tiem, kas ir tikai redzējuši Tava uzņēmuma saturu vai bijuši tā mājaslapā, gan tiem, kuri ir veikuši kādu darbību: pieteikumu, pieprasījumu u. c.

Remārketinga kampaņas

Meklēšanas rezultāti

Izmantojot remārketingu Google meklēšanas rezultātu attēlošanā, Tavs uzņēmums var padarīt kampaņu daudz efektīvāku. Cik loģiski un efektīvi! Tiem, kas jau ir bijuši Tavā mājaslapā, meklēšanas rezultātu reklāma parādās tieši acu priekšā!

Google Displey Network

Tev ir iespēja izvietot reklāmu Google Display reklāmas tīklā, kurā ir vairāki miljoni mājaslapu un lietotņu. Tavu reklāmu redzēs personas, kas ir bijušas Tavā mājaslapā, bet nav veikušas pirkumu, pieprasījumu vai jebkā citādi atstājušas informāciju par sevi.

YouTube remārketings

YouTube remārketings Tev sniedz iespēju demonstrēt reklāmas Google Display reklāmas tīklā personām, kas ir skatījušās Tava uzņēmuma video. Iedomājies — viņi skatījās video par uzņēmuma piedāvājumu un tagad Tu viņiem atgādini par šī piedāvājuma priekšrocībām citos resursos.

Individuāls remārketings

Jums ir tūkstošiem kontaktu ? Uzņēmuma epastu listes var tikt izmantotas remārketinga iespējām radot ļoti personalizētas un precīzas reklāmas, konkrētām audiencēm.

Mūsu pieeja remārketingam — precizitāte, stratēģija un efektivitāte

Standarta soļi, kam izejam cauri sākot jebkuru Google Ads reklāmas kampaņu. Saskaņojam tos ar Jums un piemērojam labāko Google Ads risinājumu Jūsu biznesa attīstībai.

 

Piltuves modeļa metodes izmantošana ļauj mums pieskaņot reklāmas kampaņas risinājumus potenciālā klienta vajadzībām un mērķiem katrā pirkuma cikla posmā.

Mūsu izmantotie rīki un stratēģijas ļauj mums atspoguļot reklāmu dažādos kanālos, kurus izmanto potenciālais klients. Protams, tas būtiski palielina efektivitāti un sasniegtos rezultātus

Balstoties uz informāciju, ko mēs iegūstam par potenciālajiem klientiem, piemēram, kādas lapas viņi ir skatījuši, mēs varam izveidot piemērotus reklāmas vizuālos un satura risinājumus, lai tie atbilstu viņu vajadzībām, interesēm un vēlmēm.

Mājaslapu, lietotņu, sociālo tīklu un citu tiešsaistes resursu tīkls, kurā iespējams izvietot reklāmas, ir patiesi apjomīgs. Jo precīzāk mēs iepazīsim Tavu mērķauditoriju, jo labāk mēs šo tīklu spēsim izmantot Tava uzņēmuma labā.

Izmantojot retārgetingu vai remārketingu, Tava uzņēmuma reklāma var parādīties dažādos trešos resursos. Pat tad, ja klients neveiks tūlītēju pirkumu, klātesamības efekts palīdzēs Tavam uzņēmumam veicināt pārdošanu un zīmola popularitāti ilgtermiņā.

Uzsverot svarīgāko, piemēram, atlaidi, akcijas beigas, ierobežotu pieteikšanās termiņu u. c., ar remārketinga palīdzību mēs varam izveidot arī reklāmas, kas veicinās klienta tūlītēju rīcību.

Mēs katru kampaņu pielāgojam mūsu klientu vajadzībām un specifikai. Mēs veltām laiku, lai iegūtu un izanalizētu datus par potenciālajiem klientiem, jo tādējādi mēs spējam saplānot un nodrošināt daudz efektīvākas kampaņas, nekā to spēj mūsu konkurenti.

Kādēļ sadarboties ar mums

Domājam
konversijā

Rīkojamies
klienta interesēs

Komunicējam daudz
un par tēmu

Uz rezultātu
orientēti

Starptautiska
pieredze

Atsauksmes no mūsu klientiem

Sāksim sarunu