Pieraksti

Vai izmantot Google Adwords Smart Goals ?
Google speciālisti pagājušā gada beigās aktivizēja Smart Goals sistēmu: tā izmanto konversijas datus no citām vietnēm, kas lieto Google Analytics, lai palīdzētu tiem reklāmdevējiem, kuriem

Google ierobežos iespiestās reklāmas
Google pārstāvji paziņojuši, ka, sākot no 2017. gada 10. janvāra, būtiski ierobežos iespiesto reklāmu rādīšanu (pop up baneri mājaslapās), jo iespiestās reklāmas nav īpaši draudzīgas

Google paplašinātās reklāmas
Maijā notikušajā Google Performance samitā tika paziņots par AdWords reklāmu paplašināšanu, bet tagad, kad paplašinātās reklāmas nodotas reklāmdevēju vērtējumam, Google pārstāvji paziņojuši, ka, sākot ar

Google paplašina teksta reklāmas
Nesen notikušajā Google Performance samitā tika paziņots, ka Google paplašinās tuvākajā laikā teksta reklāmas zīmju skaitu, tādējādi būtiski mainot AdWords lietotāju paradumus. Ko šīs izmaiņas

Google AdWords likmju noteikšana ierīcēm
Maijā Google pārstāvji paziņoja, ka tuvāko mēnešu laikā tiks aktivizēta jauna reklāmas likmju noteikšanas sistēma, kas ļaus noteikt atšķirīgas un individuāli pielāgotas likmes reklāmām planšetēs,

Google uzlabos mobilo ierīču algoritmu
2015. gada 21. aprīlī Google aktivizēja jaunu algoritmu, kas zināms kā Mobilegeddon – tas būtiski ietekmēja meklēšanas rezultātus, kas tika veikti no mobilajām ierīcēm, jo

Izmaiņas Google reklāmu cenās
Samērā nesen no Google meklēšanas rezultātiem pazuda sānu malas reklāmas, bet reklāmu skaits, kas parādās pirms organiskajiem meklēšanas rezultātiem, tika palielināts līdz 4 reklāmām (iepriekšējo

Izmaiņas Google reklāmā – rokam dziļāk.
Google pārtrauc rādīt sānu malas reklāmas: kas tev par to jāzina? Google sānu malas reklāmas AdWords sistēmā bija pieejamas jau kopš 2000. gada, bet jau

Google pārtrauks rādīt labās sānu malas reklāmas
19.02.16 Google nāca klajā ar paziņojumu, ka Google meklēšanas rezultātu labajā sānu malā vairs netiks rādītas Google AdWords reklāmas. Ko tad šīs izmaiņas nozīmē reklāmdevējiem?

Padomi Google optimizācijai
7 lietas Google optimizācijai Lai mājaslapa būtu Google meklētājam draudzīga, regulāri jāveic satura optimizācija. Kādas tad ir būtiskākās lietas, kurām jāpievērš uzmanība, veicot Google optimizāciju?

Kā izvēlēties Google AdWords pakalpojumu sniedzēju?
Reklāmas tirgū 2015. gadā Google ieņēma līdera pozīciju, tāpēc arī 2016. gadā reklāmas speciālisti iesaka uzņēmumiem reklamēties Google reklāmas tīklā, izmantojot AdWords sistēmu. Kā tad

Kas ir Google partneri?
Iespējams, ne visi ir dzirdējuši par Google Partners programmu, bet katrs no mums noteikti ir redzējis reklāmas, kas tiek demonstrētas Google reklāmas tīklā. Lai uzņēmumi