
Atkārtotais mārketings
Mājaslapas apmeklētāju atkārtota uzrunāšana interneta vidē.
Atkārtotā mārketinga kampaņas
Būtu muļķīgi palaist garām potenciālos klientus, kas jau ir bijuši Tava uzņēmuma mājaslapā un iepazinušies ar tā piedāvājumu. Tieši tāpēc Tev noteikti ir jāizmanto plašās remārketinga vai retārgetinga iespējas jeb mājaslapas apmeklētāju atkārtota uzrunāšana.
Remārketinga kampaņa ļauj demonstrēt reklāmas gan tiem, kas ir tikai redzējuši Tava uzņēmuma saturu vai bijuši tā
mājaslapā, gan tiem, kuri ir veikuši kādu darbību: pieteikumu, pieprasījumu u. c.
Atkārtotā mārketinga process
Atkārtotā mārketinga process
01. KODU IESTATĪŠANA
Dažādu platformu remārketinga koda iestatīšana, mājaslapas apmekētāju fiksēšanai.
02. REMĀRKETINGA STRATĒĢIJA
Atkārtotā mārketinga stratēģijas izstrāde, lai tā veicinātu klienta izvirzīto mērķu sasniegšanu.
03. DAŽĀDU AUDIENČU IZVEIDE
Dažādu audienču izveide, lai precīzi varētu uzrunāt mājaslapas apmeklētājus, konkrētu darbību veicējus, vai pretēji neveicējus.
04. KAMPAŅAS IZVEIDE
Izveidosim kampaņu, iestatīsim reklāmguvumus — sagatavosim visu tai nepieciešamo no A līdz Z, lai sasniegtu Tevis izvirzītos mērķus, iekļaujoties Tavā vēlamajā budžetā.
05. OPTIMIZĀCIJA
Stratēģiju maiņas, baneru maiņas. Labāku rezultātu sasniegšanā.
Mūsu pieeja atkārtotajam mārketingam— precizitāte, stratēģija un efektivitāte
Piltuves modeļa metodes izmantošana ļauj mums pieskaņot reklāmas kampaņas risinājumus potenciālā klienta vajadzībām un mērķiem katrā pirkuma cikla posmā.
Mūsu izmantotie rīki un stratēģijas ļauj mums atspoguļot reklāmu dažādos kanālos, kurus izmanto potenciālais klients. Protams, tas būtiski palielina efektivitāti un sasniegtos rezultātus
Balstoties uz informāciju, ko mēs iegūstam par potenciālajiem klientiem, piemēram, kādas lapas viņi ir skatījuši, mēs varam izveidot piemērotus reklāmas vizuālos un satura risinājumus, lai tie atbilstu viņu vajadzībām, interesēm un vēlmēm.
Mājaslapu, lietotņu, sociālo tīklu un citu tiešsaistes resursu tīkls, kurā iespējams izvietot reklāmas, ir patiesi apjomīgs. Jo precīzāk mēs iepazīsim Tavu mērķauditoriju, jo labāk mēs šo tīklu spēsim izmantot Tava uzņēmuma labā.
Izmantojot retārgetingu vai remārketingu, Tava uzņēmuma reklāma var parādīties dažādos trešos resursos. Pat tad, ja klients neveiks tūlītēju pirkumu, klātesamības efekts palīdzēs Tavam uzņēmumam veicināt pārdošanu un zīmola popularitāti ilgtermiņā.
Uzsverot svarīgāko, piemēram, atlaidi, akcijas beigas, ierobežotu pieteikšanās termiņu u. c., ar remārketinga palīdzību mēs varam izveidot arī reklāmas, kas veicinās klienta tūlītēju rīcību.
Mēs katru kampaņu pielāgojam mūsu klientu vajadzībām un specifikai. Mēs veltām laiku, lai iegūtu un izanalizētu datus par potenciālajiem klientiem, jo tādējādi mēs spējam saplānot un nodrošināt daudz efektīvākas kampaņas, nekā to spēj mūsu konkurenti.
Kādēļ sadarboties ar mums
Domājam
konversijā
Rīkojamies
klienta interesēs
Komunicējam daudz
un par tēmu
Uz rezultātu
orientēti
Starptautiska
pieredze